Saturday, August 4, 2007

Tribute To Sudirman Hj Arshad....


  • Tribute to Sudirman Hj Arshad Blogs

  • ( Sila Click Link diatas ini, untuk ke dunia baru Sudir...)


    Kata-Kata Aluan...

    Selamat Datang Ke Blog Tribute To Sudirman Hj Arshad....,
    5 hari lepas genap 12 tahun pemergian beliau ( Sudirman ),
    Apa yang boleh saya katakan ialah, setelah lebih kurang 5 bulan mencari data, gambar, cerita dan maklumat, akhirnya terbitlah blog ini ditujukan khas untuk Allahyarham Sudirman Hj Arshad.
    Sempena 12 tahun permergian penghibur no 1 Asia ini, saya hadiahkan blog ini kepada anda peminat2 beliau...

    Saya sebagai peminat no 1 beliau, berasa masih belum puas dgn apa yang dipaparkan diblog tersebut, saya akan cuba mengupdate data2 terbaru mengenai beliau dari masa ke semasa..

    Sila Berikan Komen anda terhadap blog tersebut, jika ada kekurangan atau terkasar bahasa didalam blog tersebut saya minta maaf, saya berjanji akan cuba untuk memberikan yang terbaik untuk anda...

    Tujuan Blog ini.

    Tujuan saya mewujudkan blog ini adalah kerana, sy sendiri masih belum puas dgn cerita2 tentang pembabitan beliau sebagai insan seni, dan cerita disepanjang karier beliau, saya sangat bangga menjadi org pertama di Malaysia, yang mempunyai blog khusus untuk beliau sebenarnya. oleh itu dgn adanya blog ini, saya akan cuba memberikan info2 khusus untuk beliau sahaja dr masa ke semasa...anda semua boleh memberikan komen kepada saya terhadap blog ini.

    Perhatian...

    Sesiapa yang mempunyai cerita, gambar, barangan,coretan dan apa2 saja berkenaan dgn beliau, anda boleh emailkan kepada saya jika anda mahu saya paparkan didalam blog tersebut....
    Sekian terima kasih....

    No comments: